رویدادها آرشیو خبر ها
روزهای پایانی ؟ کیه لینی در زمین یا با کت و شلوار در کنار زمین ؟

روزهای پایانی ؟ کیه لینی در زمین یا با کت و شلوار در کنار زمین ؟

یکی از داستان های وفاداری میان اندک بازیکنان قدیمی حاضر در لیست کنونی یووه مربوط میشود به جورجو کیه لینی، مدافع مستحکم و محبوبی که سال های حضورش در یووه به بیش از ده سال می گذرد و ارتباط دو طرف به گونه ای رقم خورده که نمیشود نام او را در میان وفاداران حیات باشگاه یووه فراموش کرد.

 

اما حالا به آخرین سال حضور او در دنیای فوتبال میرسیم، سالی که شاید با تغییرات اجباری که در برنامه رقابت های ملی به دلیل مشکلات به وجود امده با پدید امدن ویروس کرونا، همچنان ابهاماتی در خود دارد اما هر اندازه نیز ابهام وجود داشته باشد، رسیدن به زمان پایانی مهلت قرارداد در کنار رسیدن به سن و سالی که در آن فوتبال بازی کردن در سطح نخست همراه با مشکلاتی ست، امری ست روشن و مشخص که نمی توان از آن گذشت.

 

مصدومیت سال های انتهایی و عدم حضورش در ترکیب او را از روزهای درخشان گذشته دور کرده و حالا جورجو کیه لینی در شرایطی ست که برای اینده اش نمی توان تنها به ادامه راه بازیگری این بازیکن تاکید داشت. و همین مسئله باعث شده تا گروهی خواهان کنارگیری او و گروهی نیز خواهان تمدید مجدد قرارداد او تا چهل سالگی باشند.

 

با این حال شرایط جسمی او نکته اصلی و مهم برای روشن کردن آینده فوتبالی ست، او در سال های حضورش بارها در لحظات شیرین و تلخ وفاداری و انگیزه و علاقه اش را به یووه و یوونتوسی ها نشان داده اما حالا تمدید قرارداد و یا ادامه حضورش در ترکیب به فیزیک بدنی اش بستگی دارد، شرایط جسمانی که با اسیب دیدگی سخت فصل گذشته رو به تحلیل رفت و یک سال فوتبالی را از او گرفت و اثرش تا به امروز نیز دیده میشود.

 

اما این فقط یک روی ماجراست، زیرا زمانی که به عملکرد او و خط دفاع یووه در سال ها و دیدارهایی که او در ترکیب بیانکونری ست می نگریم به این نکته مهم می رسیم که او یک قهرمان تاثیرگذار است که حضورش انکار شدنی نیست. او حتی این روزها نشان داده که به هیچ عنوان قصد اختلال در تاکتیک یووه ندارد، کیه لینی می خواهد مانند همیشه جزیی از دارایی اثرگذار و ارزشمند بیانکونری باشد نه یک مانع، بنابر این نمیشود برای آینده بازیکنی همانند او از حالا تصمیم گیری کرد و باید منتظر ماند تا در پایان فصل با توجه به شرایط دنیای فوتبال و امادگی بدنی او برای اینده اش برنامه ریزی کرد.

 

با این حال چه تصمیم به ادامه دوران بازیگری و چه رسیدن به نقطه پایانی دنیای حرفه ای کیه لینی گرفته شود، آنچه که مهم است این است که او بیانکونری خواهد ماند و هوادار یووه دوست دارد جورجو کیه لینی را یا برای مدت دیگری در زمین ببیند و یا با کت و شلوار در کنار زمین و دریک پست اجرایی.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: